Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Inspiration .

Av Paula Nilsson - 16 november 2011 12:34


Idag är dagen lång. Man har morgonmyst med lillfisen, han har ätit potatis/palsternacka, lekt i babygymet, ätit ersättning, sovit en lur (alexander alltså), suttit i babysittern när jag jag vikt tvätt, har kollat facebook, webcamat med Yasse och hennes underbart söta Alicia, väckt moster, umgåtts med moster, sorterat julsakerna. Och klockan är BARA halv ett ! :O


Alexander är inte gnällig eller något sånt idag, men vissa dagar kan man inte fatta hur tiden går. Antingen fort som fan eller riktigt långsamt. Då blir man rastlös till slut. Funderar på att klä på Alexander och gå till gungorna. Han hade ju kunnat sitta i mitt knä och gungat lite långsamt! Men just för tillfället är man tom på inspiration. Vill även gå en lång promenad, vad hindrar mig egentligen?


Imorse visade vågen på mer minus, så jag blev riktigt glad :D


Nej, nu får det hända saker. bleev lite peppad av mina nystartade grupp på FB. Det är en grupp för oss som vill börja från början med träning och livsstil.


Ikväll blir det inget speciellt. En lugn hemmakväll :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Skapa flashcards