Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Ett gott skratt .

Av Paula Nilsson - 16 november 2011 22:56


Denna kvällen har verkligen varit givande. Den har inte varit annorlunda än andra kvällar, men jag har känt efter denna gången.


Snacka om att vi hade total frysrensning till middag. Gjorde lite allt möjligt! Tur vi ska storhandla imorgon :)

Lillfisen fick smaka blåbär , eftersom han var så duktig med potatisen innan på dagen. Och blåbär var verkligen en höjdare! Han åt en halv burk och ville egentligen ha mer. Som han såg ut ! Alldeles blåröd i hela ansiktet och på fingrarna. Brickan på matstolen såg ut som ett slaktarbord, hahaha. Men han smackade på och njöt i fulla drag. Trodde faktiskt jag skulle få bada honom efteråt, men det gick att tvätta bort lätt ändå :) Han är verkligen duktig på att försöka hålla vattenflaskan själv, han förstår ju inte att han måste lyfta underdelen för att få nånting i sig - men ändå !


 


Sen blev det pyjamas och soffemys. Jag gick och tappade upp ett varmt bad och tände en massa ljus i badrummet. Jag hörde hur Alexander protesterade och bråkade lite med Pappsen, men det klarade de galant. För när jag kom ut låg de och snarkade ikapp bägge två.

Jag och Josse har haft en liten TV-kväll. Sötsuget var helt sjukt på oss båda två. Så vi syndade lite kladdkaka och JAA det var fanemaj värt det. Det var lätt den godaste kladdkakan nånsin.


Imorgon blir det långpromenad, Åhléns, Willys och sen hem :)


Måste även nämna att jag storstädade köket och putsade fönster idag- WHAT ?! Jag putsar aldrig fönster annars. Börjar nog bli vuxen :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards