Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Då kör vi .

Av Paula Nilsson - 18 januari 2012 00:09



Blev utmanad av Cathy att köra detta, så det gör vi :)


Vad gjorde du för 10 år sedan?


Jag gick sista terminen på Köpingebro skola. Jag var gymnast och tävlade i bland annat USM. Jag bytade pojkvän flera gånger i veckan. Man frågade inte chans längre, man frågade : "vill du bli tillsammans med mig?". Man gick på discon, på Backaskolan. Man hade utsvängda jeans. Vi hängde på UG, ungdomsgården i Köpingebro. Hångel var också aktuellt vid detta laget, och JÖSSES vilken grej det var :) Speciellt om man gjorde det på ett disco, eller om killen tog en på rumpan när man dansade tryckare! Nu har jag för mig att "en rosa helikopter" var en jättehit också :)

Vi gick i armkrok runt, runt, runt skolan på rasterna - och självklart gick man med sin bästis för dagen :)


Vad gjorde du för 1 år sedan?


Jag var gravid med Alexander :) Vi hade precis fått reda på att vi väntade en liten gosse. Jag mådde fruktansvärt. Vid denna tiden fick Anders hjälpa mig med ALLT.

Jag bodde i Tomelilla, i vår trea. Vi hade fortfarande Astrid. Hon bodde hos mina föräldrar dock - eftersom jag var så dålig.

Vi körde en Skoda Felicia.

Jag var sjukskriven.


Fem snacks du gillar:


Turkisk peppar

Choklad

Popcorn

Djungelvrål

Naturgodis


Fem sånger du kan hela texten till:


Michael Jackson - Earth song

Cornelis Wreijsvik (?) - Hönan Agda

Lars Winnerbäck - Elegi

Cascada - Everytime we touch

Westlife - My love


Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:


Hjälpa familj och vänner att bli skuldfria

Köpa DET huset

Jobbat deltid

Köpt en helt ny bil

Åkt på romantisk semester till Maldiverna med min älskling .


Fem dåliga vanor:


Jag snusar

Jag är uppe ALLDELES för länge, trots att jag vet att jag borde gå och lägga mig

Kan inte äta frukost

Är ett kontrollfreak

Tycker EXTREMT synd om mig själv när jag är sjuk


Fem saker du gillar att göra:


Mysa med Alexander

Dumma mig och skratta med Anders

Ta sovmorgon

Blogga

Laga mat


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:


Magtröja

Onepiece

Kassler-strumpbyxor

Gympaskor med klack

ALLT som inkluderar puffärmar


Fem favoritleksaker:


Anders ;)

Datorn

TV:n

Högtalarna

Min scrapbooking


Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:


Yasse

Hanna Söderberg

Josefine Nilsson

A-C

Sandra Persson

Emma Engström

Lina

Louise

Marie Nilsson

Tusse




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards