Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Bröllop i år .

Av Paula Nilsson - 3 januari 2014 23:02



Då vankas det bröllop för oss i år :)

Vi gifter oss den 16/8 <3


Vi bokade detta redan i augusti och strax efter bokade vi lokalen.


Vi har skrivit gästlistan, flera gånger om. För det är en jobbig del i detta. Hur många ska man bjuda och var drar man gränsen?


Vi har i princip blivit klara med menyn.


Vi har bestämt angående första dansen :)


Vi har en budget.


Vi har utsett våra tärnor och best mans. Jag har bett Josefine, Sandra och Nilla. Anders har bett Mikael, Mattias och Cristian :)


Vi har bestämt att ha ett barnfritt bröllop. Annars skulle där komma 28 barn i åldrarna 1-8 år.

Så våra egna ska vara med i kyrkan och sen har underbara Hanna tagit barnvaktsrollen till oss. Vi vet att våra egna barn inte har någonting ut av en bröllopsfest :) De har mycket roligare med Hanna :)


Imorgon ska jag och mina tärnor iväg och prova tärnklänningar :) Av olika anledningar måste vi göra det nu ! :) Ska bli så kul !


Annika ska ordna brudbuketten till mig, och det ser jag verkligen fram emot :)


Vi har utsett en toastmaster - och bättre än så kan det inte bli.


Resten är under planering :P Ska beställa inbjudningskorten nu snart och även beställa ringarna.

Lång väg kvar men ändå så nära.


Detta ska bli så sjukt roligt och jag längtar verkligen.


Tänk att den 16 augusti blir jag Paula Olsson? Att jag får gifta mig med mannen i mitt liv? Tänk att denna mannen både är min bästa vän och stora kärlek?

För tro det eller ej, jag blir mer och mer kär i Anders för varje dag som går.


Och nu den 16 januari har vi 5 år tillsammans <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards