Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Onsdag i sin charm .

Av Paula Nilsson - 29 februari 2012 21:30



Återigen steg vi upp tillsammans alla tre, och Gud vad mysigt det är :)


Alexander öste ut alla leksaker och började stöka upp, men snabbt blev han sömnig igen.


Blev att betala räkningar medans han sov :P Och för en gång skull kändes inte det så jävla förbannat in i hela helvetets hemskt. Skönt när det vänder lite :)


Sen en långpromenix med vagnen. Och lillfisen höll sig vaken hela rundan ! Han somnar ALLTID efter typ 2 minuter i vagnen. Vi gick där och kollade på hus och drömde oss bort lite, älskar när vi gör det :)


Har hunnit städa lite och haft en massa bus med lillfisen idag !


Blev middag hos mina föräldrar ikväll. Vi hade med oss en liten typ tavla med blommor i, som ett tack för allt de gör för oss <3 Riktigt god middag ! Blev även en tur till Elgiganten med lillebror som fixade ny telefon :) Jag hittade ju min blivande telefon också, kärlek vid första ögonkastet !


Nu är vi hemma och Anders kollar fotboll - ÖRRK !


Jag får väl dra på träningskläderna och cykla lite ikväll också. Har en helt sjuk träningsvärk sen igår. Men det ger ju uppenbarligen resultat, så det är bara att bita ihopa.


Imorgon har jag faktiskt inte ett skit planerat då heller :P Jo Farfar Roger kommer på sitt vanliga torsdags-kaffe på kvällen :) Så om någon vill ses imorgon på dagen, så hojta !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards