Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Stranden .

Av Paula Nilsson - 4 juli 2012 21:07



Jag och Alexander började INTE bra egentligen. HALV TRE inatt vaknade han och vrålade så fruktansvärt mycket. Vi lyckades somnaa om pyttelite, men sen vaknade jag av att han skallade min näsa riktigt hårt. Det gör så jäkla ont !!!

Men efter en låååång stund så somnade han om helt.

Vaknade lagom till åtta sen :)


Vi tog en dusch och mös i handdukarna sen :) Åt lite frukost och gjorde oss i ordning för dagen. Sen busade vi på golvet en stund, innan förmiddagsluren :P


Sen tog vi en tur till Vigs Ängar och hälsade på gamla kollegor och boende :) Alexander var hur glad som helst och vinkade till alla !

Vi körde sen vidare och åt lite lunch i Nybrostrand. I kiosken där :) Varsin korv! Bara DET är hur mysigt som helst. Att sitta ute, nån helt annan stans och äta tillsammans :)

Sen kom vi till vårt stora dilemma, var skulle vi inta strandläge? Tro mig, det var inte lätt. Vi ligger alltid på ryssvägen, men där var totalt fullt. Samma på några andra infarter. Provade vid badstigen, men där hade de bommat igen alla vägar ner till stranden :O

Till slut blev det vid Nybros camping. Och det är ingen lätt historia att asa med sig alla saker :P


Men som vi mös och lekte på stranden ! Alexander lekte med sanden och sina leksaker :) Han kröp omkring och upptäckte något helt nytt :) Jag bara njöt ! Vi kände på vattnet, men ICKE.


Ikväll beslutade vi oss för att sluta med LCHF-metoden. Vi har verkligen velat kräka på det i några veckor nu! INGEN inspiration till maten alls. Vi står still med vikten, vi är trötta, vi är sjukt dåliga i magen osv. Så vi har beslutat att istället äta normal, bra mat men mindre portioner. Och vi ska motionera varje dag. Vilket vi älskar att göra ! Vi mår riktigt bra av det :)

Och ni kan tro att pastan smakade bra ikväll :P



Får se vad vi gör imorgon :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards