Alla inlägg den 21 september 2012

Av Paula Nilsson - 21 september 2012 22:58



Idag skedde något jag aldrig trodde skulle hända. Hela världen bara stannade upp och jag andades knappt.

Anders fick sån ångest men han visste att det var väntat. I många år har de följts åt.

Han har förnekat det så länge och jag har försökt prata med honom om det, så absurt många gånger. Tyvärr ville han skjuta det ifrån sig och intala sig att det skulle vara bra ett litet tag till.


Idag, fredagen den 21/9 - 2012, slängde Anders sina röda shorts.


Jag förstår om chocken för er alla är för stor och att det kan ta ett tag att bearbeta. Jag menar, vi alla har minnen av Anders tillsammans med sina röda shorts.


Anders rensade tankarna i skogen idag och mår nu bättre.

Han är inte riktigt redo att prata om det.


Men vi vet alla, att Anders röda shorts - har det bättre på andra sidan.


Begravning har ägt rum inom familjen.

Ovido - Quiz & Flashcards