Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

På tu man hand .

Av Paula Nilsson - 2 februari 2013 19:09



Anders har varit på svensexa hela dagen så jag och min lilla skitunge har haft en riktigt mamma-Alexanderdag.


Jättemysigt att ha Sandra och Willjam på frukost imorse :) Pojkarna härjade som tosingar sen må jag lova. Willjam följde Alexander som en liten svans, och tvärtom. Idag var de till och med milda i kroppspråket till varandra. Annars blir det lätt lite burdust. Små pojkar som leker vilt !

Jag fick snusa, mysa och leka massor med Willjam-snuff <3  Och tafsa massor på hans Mamma såklart :)


Alexander hade otroligt svårt att somna när dessa två var här, och han väckte Willjam ur sin sömn. Men det tog inte ens 1 minut efter de hade åkt, så däckade han i 2 timmar :) Och ja, jag slumrade en del jag också !


Sen åt vi lite lunch och pratade med Ted i telefon :) Typ 1 år sen vi pratade. Kul att det går bra för honom <3


Därefter in till Karl. Alexander var lite skeptisk till en början men det lossnade fort igen :) Lite gangnam style, lite smarties och lite bus - så var Karl helt godkänd ! Fick höra sjuka historier, vi var kloka och allmänt snackesamma. Några koppar kaffe senare körde vi hemåt.


Men på vägen fick jag för mig att åka till mitt gamla jobb, där även Mamma jobbar. Så vi gick in där en snabb sväng och hälsade på :) Mysigt att träffa några boende också !


Bestämde mig för att beställa mat ikväll och äta gott med lillfisen. Så han fick en liten barnpizza och jag beställde kebabkött, sallad och sås :) GOTT ! Alexander åt bara fyllningen i sin, sen använde han degen som mössa :) hahahahaha !


Riktigt underbar lördagsmys och han slocknade så snabbt :)


Har verkligen njutit av varje sekund med min lilla skitunge idag ! Vi har skrattat och busat hela dagen <3


Men nu tycker jag att Anders kan komma hem, har abstinens efter honom nu.


Imorgon blir det dejt med Steffi och Nadia !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards