Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Paula Nilsson - 25 juni 2012 21:15



ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRK vilken lång dag det har varit.

Vaknade med sprängande huvudvärk och ett energiknippe till barn :)

Tänkte att om jag bara orkar fram tills Alexander sovit förmiddagsluren, så kan jag väcka Josse och be henne underhålla honom en stund. Men även hon vaknade med migrän :( Så vi kämpade tappert bägge två !


Vi hade ingen bil idag och ingen vagn heller (låg i bilen). Skittråkigt väder och jag kände mig bara allmänt degig.

Fick ett ryck och monterade upp lektälten som vi fick av Månslunda-mupparna i födelsedagspresent. Sen visste jag inte var jag skulle göra av dem - haha.

Så jag möblerade om i vardagsrummet här hemma. Nu har lillfisen en egen lekhörna OCH vi slipper ha leksaker i hela rummet.

Alexander tyckte det var skitkul med tälten :)


Sen hade vi kryptävling DELUXE. Vi turades om att kasta iväg bollen och sen tog det raketfart i rumpan på oss bägge två efter ! Som både jag och Alexander skrattade :)


Blev en mysig middag här hemma och sen ännu mer krypbus.

Alexander nattades redan 18.20 ikväll. Då var han totalt slut som artist och otroligt lättnattad.


Och jag vet något som inte NI vet ! :)


Imorgon barkar det av till Lund med Mammsen ! Alexander och Josse ska ha en förmiddag tillsammans <3

Ovido - Quiz & Flashcards