Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Slut i rutan .

Av Paula Nilsson - 4 juni 2012 22:47



Usch vad mycket som pågår i mitt huvud. Jag vet inte hur jag ska sortera allt jag grubblar på.


Jag är så utmattad av exakt ALLTING. Jag har nånstans i allting bara tappat mig själv. Det har alltså inte hänt något speciellt. Jag bara känner mig så orkeslös och deppig mellan varven.


Vissa gånger när jag vaknar på morgonen så vill jag bara sova. Jag vet inte vad jag ska göra under dagen, jag kan tycka att timmarna blir extremt långa ibland, att jag känner mig stressad fast jag är sjukt uttråkad. Jag kan känna mig så jäkla förbannad på omvärlden, men jag vet inte varför.


Jag älskar min lilla familj och det är dessa två underbara killarna i mitt liv som gör mina dagar till guld. Dessa skratt, leende och bus.


Men om jag ser sidan om det. Jag vet verkligen inte vad det är som gör mig så deppig och förbannad. Jag vill inte vara sur och tvär. Jag vill inte vara negativ. Jag vill inte se trött ut. Jag vill göra mig fin varje dag.

Men jag är motsatsen till detta, många dagar.


Jag tror att jag tröttnat på att ge och ge och ge och ge. Jag får en hel del , det ska jag inte säga. Men kanske har jag blivit girig och vill ha ännu mer !!


Jag ska försöka vända på detta och vakna igen. Jag måste leva. För både min egen och min familjs skull <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards