Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Dagen närmar sig .

Av Paula Nilsson - 13 juni 2012 21:52



Idag är det 1 år sen jag reste mig ur soffan och hela täcket blev plaskblött. Jag blev jättechockad och lade mig ner direkt, då Alexander inte var fixerad än. Vi ringde förlossningen och blev beordrade att åka in själv men att jag skulle vara i liggläge hela vägen. Här började hela förlossningscirkusen :)

Tiden har gått så fort <3


Annars har det varit en underbar dag ! Började med att leka med Alexander, vi skrattade bägge två så det stod härliga till. Sen städade jag lite och Alexander kröp efter :) Han försökte väcka moster ett par gånger, genom att knacka på dörren och säga: HO HO ! Det gör han varje morgon :)


Vi körde en sväng till Sandra och Willjam :) tog en liten snabbis-kaffe ! Och det är alltid lika underbart att umgås med Sandra.


Blev en tur till Ystad sen. Gick lite på stan och kollade lite affärer :) Alexander slocknade i vagnen! Jag, Josse och Suzie fikade på Max - underbart att de har en LCHF-meny. Alexander tyckte dock inte att jag skulle äta salladen bredvid - hela brickan åkte i golvet. Hahahaha !

Köpte även födelsedagspresent till Anders :) Blir lite svårt att toppa förra årets födelsedagspresent dock :) haha ! Men , man kan ju inte föda barn den 20:e juni varje år :) haha !

Blev en runda till ÖB och inhandlade lite kalas-saker. Blev Nalle Puh-tema :) Fattar ICKE att han fyller 1 år på onsdag.


Hem och åt en underbart god middag. Man lider ju inte precis av sin bantning när man kan äta baconinlindad brieost :)

Sen kom Mamma och Pappa på en liten kvällskaffe.


Måste säga hur hela min själ värmdes av Sandras underbara blogginlägg <3 Jag är så lyckligt lottad att jag har henne som vän ! Min lilla bästis <3 Vi kan verkligen prata om ALLT och det är så skönt. Vi kan ventilera om allt från smakportioner till åsikter om sex. Jag kan verkligen vara mig själv med henne och det viktigaste av allt -hon får mig att skratta VARJE dag.

Jag litar på henne till 100 % och hon vet nog allt om mig.

Hon är en helt fantastisk Mamma till världens goaste lille gosse.

Jag älskar dig också Sandra <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards