Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Paula Nilsson - 5 maj 2012 09:34



Igår var Alexanders humör verkligen som en berg och dalbana. Förutom när vi åt eller när han sov middag, så satt jag sidan om honom på golvet. Och alla ni som har små barn vet att timmarna kan bli väldigt långa när man sitter där på golvet :) hehe !

Blev en skön kväll för oss sen. Jag joggade en runda och sen slappade vi totalt. Riktigt skönt :)


Idag vaknade lillfisen verkligen på rätt sida. Vi har skrattat och lekt. Sen satte jag igång spotifylistan och så dansade ja JÄKLAR i det ! Älskar det :) Alexander sitter på min höft och skrattar så han kiknar och jag dansar mig lika svettig som på ett Zumba-pass. Favoritlåten att dansa till är fortfarande Sean den förste banan, hahahaha :)

Vi blev båda trötta av detta dansande. När jag satte igång länken som min käre vän Karl hade lagt ut på sin sida - somnade Alexander som en stock på min axel. Så tack Karl för din fantastiska sångröst :)


Mamma kommer hit så ska vi nog gå upp på loppisen här i Onslunda och titta lite :)


Ikväll blir det åter lugnt , då Anders varit iväg och slitit hela dagen :) Men om någon känner för att ses, så hojta !!


Jag är lycklig, på riktigt <3

Ovido - Quiz & Flashcards