Alla inlägg den 11 april 2012

Av Paula Nilsson - 11 april 2012 20:11


Måste säga att det är för bedårande när Alexander härmar vissa saker. Vilka konstiga saker han snappar upp :)

Alltid när det sätter sig en fluga på mig så blåser jag bort den med en snabb pust.

Och i eftermiddag när lillfisen fick syn på en fluga så började han blåsa. Och snabbt dessutom ! Han gav sig inte förrän flugan flög iväg :) Detta har han fortsatt med hela kvällen sen. Jag skrattar lika mycket varje gång.


Joggade ikväll och jäklar vad jag har arbetat mig upp. Jag börjar verkligen känna det !


Jag och Anders gick ner 7 kg tillsammans på EN vecka. Nu ska vi inte väga oss förrän på min födelsedag, den 14 maj. Annars är det ju inte kul med tävlingen :)

Men 7 KILO liksom? Jag är imponerad. Och vi kan inte fuska med våra vikter, eftersom vi väger oss framför varandra :)


Måste bara säga hur mycket jag älskar min sambo <3 Utan honom, hade jag inte överlevt. Vi kommer verkligen dela hela livet tillsammans, och vetskapen om det ger mig ett lugnt lyckorus genom kroppen.

Ovido - Quiz & Flashcards