Alla inlägg den 29 april 2012

Av Paula Nilsson - 29 april 2012 09:54



Igår var en helt underbar dag. Jag fick lite sovmorgon, och det var SKÖÖÖNT ! Vi begav oss rätt snabbt till Sjöbo och hämtade ett loppisfynd :) Blev en grästrimmer till ett sjukt bra pris !

Därifrån till mina föräldrar på kaffe och fika, alltid lika mysigt.

Sen körde vi till Bo Olsson, och det var inte bara vi som var där kan jag säga - haha. Vi inhandlade ett regnställ och strumpor till Alexander :) Nya filsingar till Anders också ! hehe. OCH en babygunga, som vi ska ha i mina föräldrars trädgård. Blev ett klipp där :)

Efter det blev det en kafferunda hos Farfar Roger, så Alexander fick spralla och äta lite.


På kvällen åt vi en fantastiskt god middag tillsammans. Alexander var så busig och rolig hela kvällen! Han har dessutom börjat rata burkmaten nu :O Hur hände detta? Innan ratade han ALL hemmalagad mat.

Vi åt lite chokladdoppade jordgubbar och mös <3 Och nattade en nybadad sprallefis !

Ja just det, jag joggade också :)


Sen gick det mesta av natten till att försöka fixa i ordning soffan till Lukas och Louise.


Idag har vi hunnit dammsuga lite och Alexander har dragit ut ALLA DVD-filmer från skåpet.

Idag blir att fixa lite med rabatterna och i trädgården - som för övrigt blev som ny när Anders klippte den igår :)


Dagens tips: Kolla var du har ALLA kanter när du bär ut en soffa.


Dagens DON'T: Ät INTE en jordgubbe direkt efter tandborstning.


Snart är jag på min första målvikt, gissar på två veckor till :)

Ovido - Quiz & Flashcards