Alla inlägg den 14 april 2012

Av Paula Nilsson - 14 april 2012 22:31



Jag fick en skön sovmorgon idag, så runt tio steg jag upp :)


Vi härjade omkring här hemma alla tre hela förmiddagen. Alexander har fått kladda som tusan med maten idag, lika lycklig blir han varje gång ! Har nog nytt kläder 3-4 gånger idag, haha.


Micke kom nerom en sväng på kaffe innan vi skulle på kalas.


Firade Yasse idag. Fick busa lite med både Alicia och Alexander (hennes Alexander). Yasse hade till och med varit så gullig och bakat en LCHF-kaka till oss :) Det tycker jag var fruktansvärt snällt av henne. Alla tyckte den var skitäcklig, förutom jag och Yasses mormor. Blev massor av kaffe också ! Jättetrevligt, timmarna bara flög iväg :)


Ikväll blev det en riktigt härlig kväll här hemma. Gjorde en krämig köttfärsröra :)

Vår lilla gosse har varit på en helt underbart humör ikväll. Vi har busat oss svettiga alla tre! Alexander tog av sig pyjamaströjan, från ingenstans :O Drog först ut armarna och sen över huvudet :P Han är för söt. Vi kröp omkring här på golvet allihopa och bara busade. För ett ögonblick tänkte jag efter: FAN vad jag är lyckligt lottad <3


Alexander nattades och vi har avnjutit jordgubbar doppade i 70 % mintchoklad. Och det är som en orgasm för munnen kan jag lovar :)


Nu sitter jag här och bara känner mig allmänt lycklig. Jag bara njuter av livet <3

Ovido - Quiz & Flashcards