Alla inlägg den 24 november 2011

Av Paula Nilsson - 24 november 2011 14:46

Vaknade åtta imorse och FY FAN vad jag mådde skit. Gav lillfisen mat och bytte blöja. Hela kroppen värkte och huvudet dunkade. En slö liten Alexander var fortfarande lite tagen av febern igår så han somnade om. Vaknade sen av en rejäl feberfrossa, och det är HEMSKT ! Jag skickade till Josse där uppe och frågade om hon ville ta Alexander så länge.


Så lillfisen och moster har haft en heldag. De har myst, busat, varit iväg och handlat. Tur att man har henne i såna lägen. Jag försökte sova bort febern och det gick rätt bra. Lite ipren hjälpte bra.


Nu har jag ingen feber men ont i hela kroppen och känner mig som världens mest eländiga människa.


Blir en lugn dag/Kväll nerkrupen i soffan !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards