Alla inlägg den 9 december 2011

Av Paula Nilsson - 9 december 2011 12:30



Det är så synd om mig... Är sjuk ! :( Spydde och hade mig hela dagen igår, feber, förkylning och ont i halsen.. Jag var inte människa precis.. Anders tog lillfisen hela dagen, jag vill ICKE smitta han. Speciellt inte om det är magsjuka !


Låg helt pall och ville mest dö. Och har haft en helt SJUK Alexander-abstinens ! Vill bara ta honom och mysa..


Idag är magen lugn men är riktigt jävla förkyld och halsen är inte att leka med.. Efter en dusch mådde jag dock mycket bättre. Känner mig lite fräschare i alla fall. Men jag tar inte i lill-fisen idag heller, moster Josse har hand om honom idag :)

Lillfisen var så duktig och åt nästan en hel stor burk kalops ! <3


Känns som om dagen tillbringas på soffan... Hoppas på en bättre morgondag !

Ovido - Quiz & Flashcards