Alla inlägg den 20 december 2011

Av Paula Nilsson - 20 december 2011 21:15



Tänk att vår lille gosse redan är 6 månader ! :O Tiden har gått så fort och tänk hur mycket han har utvecklats. Mammas och Pappas lille gosse <3


Hade en underbar morgon/förmiddag med min lilla älskling. Han for omkring som ett yrväder i sin gåstol. Han kom till och med på att om han tog sats in i sovrumsdörren, så öppnades den :P Den stod ju bara på glänt. Så det gjorde han ett par gånger :)

Sen kom mens-kramperna. Anders sa till mig att gå och lägga mig. Så jag lade mig några timmar, det enda som hjälper tyvärr.

Och när jag ligger och vilar så bajsar lilla fisen. Och Anders försökte stolt byta blöjan. Men nu när han har börjat äta vanlig mat varje dag så luktar det VE och FASA! Anders klöktes och hade sig, sen gjorde han världens mest otippade sak. För han slippa den värsta doften så sprayade han dassa-spray i blöjan ! HAHAHAHAHAHAHA ! Det blev ju bara värre. Så Josse hjälpte honom med det värsta :P Som jag skrattade när jag hörde dem och när de berättade sen :)  Det blir något att berätta för Alexander när han blir stor. Anders försöker i alla fall :)


Jag åkte in till Ystad och träffade min kära bror. Vi gick på stan och shoppade julklappar :) Så mysigt att umgås helt ensamma ! Snackade om allt och ingenting. Avslutade med middag på donkan :) Tack för idag lillebror, har saknat det <3


Sen hem och myste med lillfisen. Sen gjorde vi pepparkakshus. Och det blev ju bra, INTE ! hahahaha. Vi hade typ ingenting att dekorera den med, så det blev lite smågodis och florsocker :P hahahaha ! Ajja, vi fick oss ett gott skratt i alla fall :)


Får se om vi griljerar skinkan ikväll också . Lillfisen är nattad och ligger i sin säng :) Tro det , efter hur han SPRINGER  i gåstolen :)


Älskar livet <3

Ovido - Quiz & Flashcards