Alla inlägg den 12 december 2011

Av Paula Nilsson - 12 december 2011 23:50



Detta har verkligen varit en varierande dag. Till en början var min lilla fis OTROLIGT gnällig. Smågnällde hela tiden och var inte nöjd med något. Vet inte riktigt vad det var, tror han var trött - sjukt nog. Sovit hela natten och allting, men efter en timme uppe var han trött igen.


Sen vände det när han vaknade, då var han hur glad och go som helst. Vi busade och lekte :) Han var superpigg i flera timmar. Och sen jäklar kladdade vi :) Han åt spaghetti och köttfärssås! Han åt med hela kroppen :) Som jag skrattade, jag kunde inte låta bli. Han åt en hel stor burk med mat och sen en halv burk päron/hallon. Blev jätteförvånad !


Precis när jag ska plocka upp honom för grundläggande avtvättning så ringde Farmor :) Vi hann ändå prata en kvart innan Alexander blev vråltosig :P


Sen har vi haft massa lek och mys, men humöret på min lilla kille har verkligen varierat. Inte många lugna stunder idag. Så vi avslutade med ett bad och sen somnade han som en liten gris. Och det gjorde jag med. Sov från sju till elva. Sen piggnade jag till igen, precis när man går in och lägger sig. Typiskt !


Alexander somnade visst helt för natten innan sju, och inte ätit sen halv fem. Undrar om han står sig hela natten?


Blir lite TV-tittande och försöka bli trött igen :P

Ovido - Quiz & Flashcards