Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Paula Nilsson - 8 januari 2012 16:57



Varje dag säger vi exakt så här till varandra, minst 5-7 gånger. Det är vår grej och det älskar jag.


-Jag älskar dig !

- Jag älskar dig ännu mer!

-Det går inte..



Av Paula Nilsson - 8 januari 2012 11:07



Igår fick jag sovmorgon, vilket var helt underbart skönt. Anders busade runt med lillfisen här :)


Sen körde vi ut till min Pappa och skulle fixa bilen. Eller ja, de skulle fixa med det. För mig är ALLT som innefattar fordon ett främmande språk. Jag skulle vilja kunna det, men jag kan inte det. Det går inte in. Jag tror faktiskt jag är lite fordon-intolerant.


Jag gick in till Pia, mina föräldrars granne, så länge. Hon blev så glad att jag kom in med lill-fisen där. Vi snackade och uppdaterades lite :) Hon är lite av en extra-mormor !


Lillebror hämtade mig och körde mig till mitt gamla jobb. Jag och lillfisen drack kaffe där och jag kan ju bara säga att det uppskattades VERKLIGEN <3 Det är inte klokt vad de flesta äldre människor älskar barn !

Hade verkligen supermysigt och det är så roligt att träffa alla kollegor. Vissa av dem har verkligen engagerat sig och brytt sig sen jag fick barn :) Och det värmer !


Sen hem till Mamma och Pappa igen. Jag och Mammsen fixade taco till middag :) Josse fick massa Alexander-mys under tiden! Det fick nog allihopa därute igår :)

Åt middag och hade skittrevligt. Satt och snackade i oändlighet. Vi kan ju verkligen prata om allt ! Jobbiga saker, roliga saker och intressanta funderingar. Och det tycker jag är underbart ! Är glad att jag har allihopa i mitt liv <3 Och att Alexander har dem i sin familj.


Körde hem med en sovande liten fis :) Som somnade om gott i sin säng när vi kom hem ! Anders satte sig på motionscykeln halv ett på natten :P haha. Han är så jäääävla duktig. Vi har verkligen kämpat nu och verkligen gått in för det. Vi tänker inte falla dit mer! Och det är så skönt att vi båda bestämt oss :)


Sen satt jag, Anders och Josse och snackade till KVART I FEM imorse :O Om verkligen ALLT! Jag grät några skvättar för att hon ska flytta och ja, vi bara babblade allihopa :) Älskar såna nätter !


Men jag älskade inte morgonen. Vaknade av ett underbart ljud dock. Ma-ma, Ma-ma ! Det blödde ur ögonen kan jag säga. Men man bet sig i läppen och gick upp. Han har härjat hela förmiddagen. Lite i gåstolen och mest på lekmattan. Han är för go mitt lilla vilddjur <3


Blir att städa och underhålla fisen idag :) Kanske att sova en liten stund när jag har väckt Anders ! Behöver nog lite mer än 4 timmars sömn detta dygnet.


Nu får vi äntligen känna hur medgång känns, och fy TUSAN vad underbart det är <3

Ovido - Quiz & Flashcards