Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Paula Nilsson - 15 januari 2012 20:34



Igår hade vi avskedsfest för Josefine. Vi åkte ut till middag, vi hade ju en del att stå i!


Vi dukade, gjorde fint och ordnade med maten. Jag älskar att duka, då får jag använda min kreativitet. Med blommor, ljuslyktor, servetter, dukar mm.


Fick även på skjorta, slips och finbyxor på lillfisen :) Han sprang omkring och försökte hjälpa oss ifrån gåstolen.


Josefine fick vår present under dagen. Jag hade gjort ett foto-kollage, ett STORT. Älskar att pyssla med sånt! Klippa, klista, dekorera. Och hon blev så glad att hon började gråta <3


Sen kom folket. Vi blev ca 35 pers :) Vi åt och hade jättetrevligt. Jag höll tal, liksom många andra. Farfar Roger underhöll Alexander :) Susanne nattade honom, så vi kopplade in babyvakten i mammas och pappas sovrum. Han sov så gott hela kvällen :) Festen kom igång riktigt bra! Alla sjöng och dansade. Det dracks och skålades ! Många blev gaaanska runda om fötterna, men på ett roligt sätt. Det blev en riktigt jävla lyckad fest :)

Vi körde hem vid halv tre inatt. Lillfisen vaknade och blev hungrig när vi kom hem, men det var nog tur för han tog en rejäl sovmorgon sen. Och för mig är det ju skönt, för jag körde :)


Jag och lillfisen har lekt hela dagen. Han har varit riiiktigt skrattig, go och glad :)


Blev inte så nyttig mat ikväll. Men nya tag imorgon :)


Har även badat Alexander och myst ner honom i pyjamas, vi har skrattat som satan ikväll. Han ställde sig i riktig krypställning också, men han kom ingenstans - haha. Och nu har han somnat hos moster sin <3 Sista kvällen de kan mysa så på väääääldigt länge.


Lyckades storstäda här hemma. Vilket VERKLIGEN behövdes. Behövde det. Josse lekte med lillfisen sålänge.


Vill bara att denna dagen ska ta slut. Och hoppas på att ALLT känns bättre imorgon. Har mycket tankar och funderingar...


Imorgon flyttar Josse från oss. Vill inte ens tänka på det.. Vill kedja fast henne här...

Ovido - Quiz & Flashcards