Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Paula Nilsson - 13 mars 2012 20:16


Ah fy faaaan... Det är den veckan i månaden... HATAR DET ! Vill äta typ hela världen.. Men jag har stått emot.. Jag har inte fallit för frestelsen idag . Men jag hade kunnat ! Hade det erbjudits mig, hade jag ätit tills det hade sprutat ur öronen..

Och förbannade mensvärk..


Men.. Har haft en trevlig dag ! Anders körde iväg och ombesiktigade bilen, som gick igenom denna gången :)

Jenny, Minnah, Paulina och Neo kom på förmiddagskaffe. Massa snack och massa kaffe :) Neo han är så söt när han ska pussa i sönder Alexander !

Får vi göra om !


Sen har vi busat , sprallat och myst hela dagen . Alexander ser för härlig ut när han rullar fram :) Och drar sig upp längs det mesta. Han kan stå själv en kort stund mot bordet. Jag sitter mest med händerna beredda för att han inte riktigt har balansen !

Och när han reser sig, håller jag bara händerna - jag drar ingenting. Och sen jäklar springer han! Och han halkar och tappar balansen, så det är tur att jag håller honom i händerna :)


Blev tacos till middag, GOTT ! Och sen nakenbus med lillfisen :) Fick försöka hålla honom vaken, sen bada honom och direkt i säng :P Och det gick perfekt !


Snart Desperate Housewives :) Så stör mig inte då, haha :)


Imorgon blir det nog en liten dejt med Mamma, efter hon har varit på tuttklämningen :) Hehe !


Vi diskuterar vår framtid och hur den ser ut :) Och det är underbart att mannen i mitt liv även delar samma drömmar som mig ! Längtar till allt <3


SNART SNART SNART kommer lillasyster hem <3

Ovido - Quiz & Flashcards