Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Paula Nilsson - 20 mars 2012 22:34



En bättre dag idag. Igår var en riktigt jobbig dag. Hoppas vi inte har fler såna dagar :(


Jag och lillfisen gick upp och åt frukost, vilket alltid är lika kladdigt och mysigt. Det är så mysigt nu när Alexander pillar i sig mackan själv :)


Och sen gjorde vi MIN favoritaktivitet. Vi satte igång spotify och dansade :) ÄLSKAR när Alexander njuter av det !


Min kära Mamma kom också på lite spontankaffe :) Vilket var behövligt för oss båda tror jag. Peppade varandra lite <3


Sen har jag och lillfisen städat, tvättat och plockat undan. Och medan jag stod och vek tvätt, sprallade Alexander i hallen. Och jag hör ett konstigt ljud från trappan. Jag tittade ut och satte hjärtat i halsen. Då STÅR Alexander upp och håller i trappgrinden :O WHAT ?!

Han har ju börjat haskrypa sig framåt, men hur har han satt sig upp och sen rest sig? Så jag sprang fram och tog tag där bak i byxorna. Han nämligen ingen bra balans alls ! Men när jag satt där med honom, så reste han sig gång på gång på gång.

Hur hände detta ? Trodde aldrig att han skulle bli så stor.

Och bara hans sätt att ta sig fram, är väldigt unikt :) Han rullar som jag har skrivit innan. Men nu har han börjat kravla sig framåt också, ibland är knäna i golvet, ibland inte. Han är för söt ! Och han gör det helst inte på beställning. Han är så busig, för allt han gör - gör han när Mamma inte tittar :) Tror han i alla fall :D


Ikväll blev det lasagne, både för oss och Alexander. Det är så roligt nu när han äter ALL hemmalagad mat. Och han är otroligt duktig på att tugga, och kladda ner halva köket :)


Och en efter lång nattning med vår lille solstråle, har vi myst på soffan <3


Ge mig kraft, ge mig mod.


Tips på hur jag kan börja jogga ? :)

Ovido - Quiz & Flashcards