Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Paula Nilsson - 22 mars 2012 23:35



Haft en trevlig dag. Jag och lillfisen har lekt här hemma hela dagen och hunnit med en del. Sen gick vi upp till Yasse, där vi träffade min gamle vän Anna :) Jättekul att ses och bara snacka skit !

Alexander flörtade in sig rejält :)


Sen kom det vanliga torsdagsbesöket :) Roger, Micke och Mattias ! Det lät så gulligt när Roger sa att onsdag är tvättkväll och torsdag är onslundakväll.


För övrigt är jag bara totalt slut i hjärnan av ALLT. Vet inte hur jag ska göra för att orka. Får försöka hitta ett sätt att skita i det, bara gå min egen väg. Men det är inte JAG. Jag funkar inte så. Jag måste alltid bry mig och försöka.

Hoppas på bättre dagar. Denna veckan har varit tuff för mitt psyke.

Jag vill det bästa för människor, men de förstår inte alltid att det är min avsikt.


Och imorgon kommer min ÄLSKADE lillasyster hem. Ni kan verkligen inte ana hur mycket jag längtar. Jag känna doften av henne, jag kan känna hennes bamsekram, jag kan se hennes tårar när hon ser Alexander. Jag kan känna lättnaden jag kommer ha i hela kroppen.


På dagen ska vi köra skit till tippen och vara ute - så hoppas på fint väder :)


Och det börjar snart lukta till Ullared. Ska bli underbart att komma iväg.


Idag gjorde jag en riktigt gullig gest till Anders :) Jag skrev 5 olika lappar där jag hade skrivit allt jag älskar med honom och allt vi har. Sen tejpade jag upp dem i den ordning jag vet att han rör sig här hemma när han kommer hem. Den första på badrumsspegeln - då han klär av sig på toa. Den andra i sovrummet - där han tar på sig sina shorts. Den tredje på skåpet ovanför vasken - när han tar ett glas. Den fjärde i kylskåpet - där han ska ta vatten. Den femte på soffan - där han sätter sig.

Han blev generad, överraskad och glad när han såg det <3

Men vad gör man inte för mannen i sitt liv ?


Måste även tillägga att Alexander har börjat få upp farten på sitt kravlande/krypande nu. Det är verkligen en mix av både kravel och krypning. För han står liksom inte på knäna och händerna, men ändå så gör han det. Svårt att förklara :)

Och en JÄKLA vilja har han. Och han vet precis var och när han ska testa det :)

Men han är ändå för underbar när han tar sig fram och säger Mamma tills man tittar på honom, då skiner hela ansiktet upp och så fortsätter man dit man skulle <3



Ovido - Quiz & Flashcards