Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Tillbaka .

Av Paula Nilsson - 1 december 2011 00:41


Efter stormen verkade vårt internet lite irriterat eller nått. Gick KNAPPT !


Har ju Anders hemma nu om dagarna, hoppas han hittar nytt jobb snart. Hatar att se honom så rastlös! Klart jag älskar att ha honom hemma, han får ju massa tid med Alexander och med mig. Men vi har ju vårt tempo och våra aktiviteter :) Det är inte lätt att komma in i det ! Så om någon har tips om jobb - så hojta :)


Vi har haft underbara dagar. Vi har myst, lekt, promenerat, lagat mat och ja - ALLT ! Vi har till och med rensat ut en massa OCH packat upp de sista två flyttlådorna :) Sega? Inte alls.. Hahaha.


Idag har jag och Alexander lekt med Paulina och Neo. Våra små gossar har varit lite gnälliga. Alexander som ALDRIG är så gnällig när vi är nånstans ! ? Man blir helt förvånad. Men vi har haft det mysigt ändå :) Neo har pussat på Alexander och blev väldigt fascinerad av hans snopp (när jag bytte blöja), hahaha. Det såg för roligt ut :) Har ätit kanelbullar och bara snackat om ALLT i livet. Så skönt att kunna snacka med någon som faktiskt förstår och lyssnar.

Har sagt det innan och säger det igen, känns som om jag och Paulina har känt varandra skitlänge <3


Har även varit en sväng på boan och köpt lite julklappar och julklappspapper. Blev även två pyjamaser till lillfisen, Pappsen valde ! Jättefina :) Vet någon förresten var man kan köpa billiga strumpor med halkskydd?

Andy mötte upp oss på boan och följde sen med på kaffe :) Alltid trevligt !


Yasse och Johan håller på att flytta in här i vårt område nu och de var på två svängar kaffe igår. Så jävla trevligt ! Inte setts på 5 år :O Vi pladdrade på som idioter :) haha ! Ska bli kul att ha er nära :)


Imorgon är det Öppet hus med Paulina och Neo på förmiddagen. Och sen fika med min kära Mamma på eftermiddagen. Full rulle här ! :)


Fick även hem våra julkort, så FINA de blev. Och ni som får hemskickat, JA jag har skrivit juldikten själv :)


Nu kallar sängen. Ska sova riktigt jäkla gott inatt . Är sjukt trött idag !


Telefonterrorn fortsätter... Lugnt hela dagen, men så började det ikväll igen... Suck !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards