Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Cheesecake .

Av Paula Nilsson - 6 december 2011 01:22



Vilken morgon säger jag ! Anders gick upp med lillfisen idag och jag vaknar med ett ryck - hör hur Anders ulkar i badrummet. Han kallade inte på mig heller. Han kämpade sig igenom ett bajsblöjebyte :) Och klarade det igen ! Jag är faktiskt skitstolt över att han försöker och verkligen vill göra ALLT.

Sen jagade Alexander mig överallt med gå-stolen. Försökte plocka undan lite, göra mig i ordning och ja - småplocka :) Han följde efter så gott han kunde. ICKE klokt hur snabbt de små liven lär sig :)


Även ett morgonsamtal med Paulina, blir så glad när hon ringer ! Bara ringer för att snacka lite :) Jag fick ju bli ett öronvittne till hennes heroiska hjältedåd, hon räddade en fågel från kattens mun :P hahahaha !


Oscar kom hit och umgicks med oss. Han fick en smärre chock när han såg Alexander, han har ju inte sett honom sen han var 1,5 månad typ :P Så då förstår jag att man reagerar ! Vi drack kaffe och bara snackade om allt. Riktigt trevligt :) Älskar att jag kan vara totalt ärlig till honom, bara fråga saker rakt ut :) Sån är jag ! Han busade med Alexander och man såg hur barnkär han är.


Blev enkel middag, korv i bröd :P hahaha ! Har mått illa HELA dagen, så var inte direkt sugen på något. Men illamåendet har släppt nu framåt kvällen :)


Sen kom Roger och Sonja på kaffe. Lekte med Alexander i stolen och bara snacka :) Och som vanligt så slocknade lillfisen i Farfars famn, ser så härligt ut ! Farfar njuter lika mycket som Alexander av det. Blir så glad av att se det :)


Nu ikväll har jag gjort min berömda cheesecake, och den blev himmelsk ! :) Ska bli skoj att se om Mammorna tycker om den imorgon. Vi ska samlas hemma hos oss och ha en egen liten mamma-grupp ! Ska bli mysigt :)


Känns som att jag kommer ha väääldigt svårt att somna inatt. Såg en liten del av paranormal activity på 11:an. Har sett den en gång innan och jag kom på varför jag aldrig sett den igen. Mår skitdåligt av den ! Man sitter ju på helspänn hela tiden... Skulle ALDRIG få för mig att se tvåan.


God natt gott folk !

 
 
Temptation

Temptation

6 december 2011 01:45

Jag gillar din blogg paula, jag läser den så ofta jag kan med stort intresse :-) Du målar verkligen upp en bra bild när du skriver. keep up the good work :-D <3 om du vill så titta gärna in på min blogg och lämna en kommentar :-)

kram!

http://sex-blogg.se

Paula Nilsson

7 december 2011 00:55

Tack så mycket, vad glad jag blir :)

Kikar gärna in :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards