Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

En liten .

Av Paula Nilsson - 28 januari 2012 23:09



Igår var Anders iväg på pokerkväll med sina killkompisar. Så jag och lillfisen hade en ensamkväll :) Vi hann med mycket ! Hänga tvätt, leka, sjunga, busa :) Han var lite småfebrig, men inte gnällig. Han somnade som en klubbad säl kvart i åtta ! Trodde ALDRIG att han skulle bli sovandes, men oj så fel jag hade :P

Jag kollade lite på tv, men som vanligt en fredagkväll - är där inte ett skit att glo på. Satt med datorn, tvättade lite till, diskade.. Till slut tog jag en dusch och hoppade i säng :P I vettig tid dessutom. Hörde inte ens när Anders kom hem, haha :)


Jag fick sovmorgon idag, SKÖNT ! Anders gick upp med Alexander vid åtta-tiden :)

Sen har vi myst och lekt hela dagen. Alexander har varit lite gnällig till och från, även lite småvarm idag. Jag har kollat i munnen och där syns ett pytte pytte pytte litet riskorn till tand. Den är inte uppe än, men är på väg. Och precis sidan om den bulan, har där kommit en till bula. Tror nästan båda kommer väldigt tätt inpå varandra.

Kan inte fatta det ! TÄNDER ! Allting går så snabbt just nu.. Eller ja, det har det gjort från första början. Men jag tycker det blir roligare och roligare nu. Dagarna blir inte lika långa nu, för nu är mysperioden slut. Innan kunde man ligga och mysa nästan hela tiden :P Nu ska man leka och busa och äta :) För min del, är denna perioden roligare !


I eftermiddag kom Sandra hit. Tungt och flåsigt är det nu. Magen har börjat sjunka lite och ja, den är stor nu :) Hon är så fin !

Vi åt middag och har umgåtts hela dagen och kvällen. Jag fixade fotbad i vår sån, vad heter det - fotbadsmaskin :P hehe :) Hon höll på att somna av det , haha :P

Och hon hade med sig glass och hela köret. Och det var GOTT !

Massa gravid och bebisprat. Precis vad man behöver när man är gravid och när man är Mamma :)


Nu sover lillfisen och vi ligger på soffan ! Inte ett skit på TV idag heller... Så tråkigt ! Man får börja hyra film igen :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards