Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Sovmorgon .

Av Paula Nilsson - 24 mars 2012 22:58



Har varit en skön dag. Vi fick en oväntad sovmorgon. Josefine tog upp Alexander och de mös hela förmiddagen. De njöt lika mycket bägge två :) Och det var LÄNGESEN jag och Anders fick sovmorgon tillsammans. Vi får passa på nu när Josse är hemma.


Och det är underbart att ha henne hemma <3 Nu är jag lättad och överlycklig ! Och Gud vilken kropp hon har byggt upp - GRRRR !


Anders samlade ihop att snafs i trädgården och så for vi iväg till tippen. Jag och Josefine kan knappt sitta i samma bil utan att fnissa :P Har saknat det.

Blev en tur på Bo Olsson också. Men där var så sjukt mycket folk så man fick panik nästan. Blev olja till bilen och glödlampor. ÅH, och lite fler matlådor till Alexander :) Kollade efter skor till lillfisen, men jag köper dem fan inte där. Jag ger INTE närmre 400 kr för ett par skor som han växer ur på en månad. Vi tar en tur till skopunkten istället, så kan han hellre få två par fina skor :)


Sen skulle vi till Månslunda, men de var inte hemma riktigt än. Så vi tog en biltur under tiden vi väntade :) Alla bakvägar till Kivik. Och Anders visade allt han hade varit med och byggt ! Jag och Josse fnissade mest , hehe .


Blev kaffe och cheesecake hos Sandra, Viktor och lillsnuffen. Josse fick också hålla och snusa på deras lilla underverk. Alexander blir ju lite sotis när man håller :) Som tur är släpper det snabbt! Han är så lättdistraherad.

Sen skulle Josse iväg på party party. Så vi bestämde att vi skulle grilla i Månslunda efter Anders hade kört för henne.

Blev grillade revben, ugnsrostade potatisar och sås :) GOTT !

Älskar att umgås med dessa två muppar, man kan verkligen prata om vad som helst med dem.


Nu ligger lillfisen och snarkar där uppe. Vi har intagit soffposition :) Anders ska köra för Josse och Roger inatt !


Får se vad morgondagen har att bjuda på <3 Bättre väder kanske ?

 
 
Hanna

Hanna

25 mars 2012 22:06

Skopunkten köper vi med på ;) Perfekt, hyfsat bra skor till bra priser :) Många fina skor där med :)

http://hanniie1.blogspot.com

Paula Nilsson

26 mars 2012 00:24

Känns ju mest vettigt faktiskt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula Nilsson - 6 januari 2016 00:08

  Ikväll när jag låg nerbäddad i soffan och kollade på TV sköljde verkligen detta över mig. Jag brusade upp och hade en lång utläggning för min man om alla tankar jag har kring detta. Han satt väl mest med hakan i golvet och förvånades över "rycket...

Av Paula Nilsson - 29 september 2015 22:14

  Oj Oj Oj..   Mycket ska vi nog höra här hemma. Varje dag är det nya sätt att uttrycka sina känslor och åsikter.   Alexander är i en väldigt spännande period i livet. Han är stor nu. Nästan vuxen om du frågar honom. Det är väldigt mycket k...

Av Paula Nilsson - 5 februari 2015 19:29

  Jag fick tänka efter riktigt när jag skulle komma på hur resan började.   Denna fruktansvärda resa som stympade min Mamma. Jag kommer att berätta hur sjukvården tog ifrån henne all värdighet. Jag kommer att berätta hur fruktansvärt både min ...

Av Paula Nilsson - 2 februari 2015 21:52

  Det har kommit många frågor idag. Kring mitt inlägg mitt i natten.   Det har absolut inte hänt något och jag är inte bitter över något.   Jag har funderat ett tag över hur synlig jag är och hur tillgänglig jag är. Människor jag inte träf...

Av Paula Nilsson - 28 januari 2015 00:18

  Nu har de haft varandra i ca 15 månader.   De har verkligen lärt känna varandra. På ett sätt som bara bröder kan.   Jag brukar ibland bara sitta lite bredvid och iaktta mina pojkar. De är fantastiskt roliga tillsammans. Alexander är...

Ovido - Quiz & Flashcards